OFF DAY



Hello .:) korang sehat? Hari ini saya off day tuk kali kedua dalam minggu nie. haha . Bell my friends said " best ehh ko" me , senyummm jakkk . Star esok untill sunday , my shift is 10.30-2.30 . Then 6.30- 10.30. . thats call split . my shift is split . Tapi keja 5jam jak, lebih okayy dari yang sebelumnya. Mesti koran tertanya , saya keja apa yer? hurmmmm, cnie saya kasi tahu . Saya budak pratikal .(: Saya ambik jurusan tentang pengurusan hotel .So , 3bulan nie saya akan menjalani pratikal di hotel MERITZ di Miri .New hotel (: Hahahahah . Saya harap2 pratikal ini habis cepat . I hate it . :p 1bulan setengah saya d department FNB .Next 1 month , saya and kawan saya g department HOUSEKEEPING . My favourite subject .Hahaha . Selepas habis pratikal maybe g belajar drive .A,K.A ambik lesen keta . :) NEXT Week saya shift petang balik mlm .:) dekat mana? lain kali lah saya ceta k? kbye!

(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

No comments:

COPYRIGHT @ AMOII EBBY2012