As long you love me .:D


Hello semua . :) Tajuk untuk arinie "AS LONG YOU LOVE ME" lagu JB .(; Hahahaha . Hurmmmm , okey sebenarnya saya sedeh . Why? Someone tapok something dari saya . Tapok maksudnya Sembunyi sesuatu dari saya .;( Really sad bout that . saya view or stalk dia punya facebook tadi . Dia tapok something dari saya . Lalu laaaa hati ini sedeh , air mata pun tak dapat tahan lagik . Mengalir tanpa henti . Saya terus text dia , jangan text saya lagik . Patutkah saya buat begitu? :( Saya sakit hati dia buat saya macam tue . Malas saya mok ceta panjang .:( Makin buat saya sakit hati adalah .Saya sayang kamu bodo .:( Walaupun kamu macam tak kesah dengan saya , tapi tak apa . Saya faham kamu lelah keja . Mahu tido awal .Xpa tue .As long you love me , i will more happy and happy when with you syg .:) Hope you will notice bout this syg . kbye .:3

(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

No comments:

COPYRIGHT @ AMOII EBBY2012