New months .


Hello ! hye ! Salam 1 MALAYSIA ! SALLOM ! :) Apa kabar semua?
saya jarang buka blog , sbb saya malas dah mok update . lagik2 blog saya nie ada problem . orang mok follow pun susah . sapa la ada mud kalo blog ada problem kn? :) sapa yang pat follow saya tue, thankyou laa ya. saya hargai semua itu . Hehe . lamak tak bertemu kan ? korang apa ceta? sehat? :) RINDU saya dengan blog nie and followers saya .:) Saya akan memastikan try tuk update blog . hehe . saya salu online d twitter . Facebook pun makin boring sekarang . lagik2 semua Facebook jadi timeline dah . Nak buat apa2 pun tak boleh . Bagi saya timeline itu buat pening jer . korang la? facebook best ker? :) hahaha . masing2 ada pendapat masing-masing kan? saya salu d twitter . saya kenal ramai kawan sana .
Tak kenal , tapi sekarang agak rapatlah .Walaupun tak pernah jumpa . Tapi saya dapat jugak berhubungan dari twitter , facebook . Hahaha . mok buat blog baru , duh punyalah malas saya nie . Mungkin akan buat satu blog yang baru untuk menceritakan tentang muzik . Iaitu saya sekarang salu buat lagu sendiri . Baru 4 lagu yang sudah saya buat . Semua lagu bahasa . No english song yet .:) 1 lagu saya buat tuk kawan saya .:) respon dari kawan2 agak membantu . Lagu yang saya post d fb , dapat sambutan yang agak baik . terimakaseh korang .:) Baiklah , saya tulis sampai cnie jer laa .:) lain kali saya update lagik . smpai ketemu ya ? :)



(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

No comments:

COPYRIGHT @ AMOII EBBY2012