#241 MORNING TEXT


Morning peeps .:D awal ebby update entry arinie .:D HAHA .semangat kot .! Takla, saja2 bah nie .:D ou , ya berkenan gan tajuk di atas , Morning text .:D arinie boyfiee keja awal . ebby ingat awal pagi cam biasa , sekali dya baru msg , bie kja kol 9 laa. Hhaha . Teyh , awal saya bangunkn dya tadi . Kul 5 beb .! haha . saya buat la alarm smlm , supaya saya pat bangun nnt pagi .Hahah ! malu ehh , slh sendiri jugak sbb x tnya smlm .:P haha . Belajar dari kesilapan jika mempunyai kesalahan .:D kan2 pembaca? hahaha . Saya pernah lupak mahu set alarm tuk bangunkan dya , nasib lah da mak dya yang bangunkan .:D saya? hurmm , saya nie Malas stg2 mk bangun awl sebenarnya . Haha . saya bangun awl kalo da apa2 yang perlu saya buat pada awal pagi .:D Paling lambat saya bangun kul 9 dan terus mandi .:D fresh bahh ! pastu buat keja2 rumah and jaga anak buah . haha . :D hari khamis jak sy free .:D hangout time .:D kan2? hurmm , sok hari perhimpunan belia d stadium . Saya mao ekot , tgk lah kalo da yang jga ank buah sy tue .:D my friens fellivia swuh ekot , lom gik sy eply dya punya text tue . Haha .:D nnt lah sy pkirkn k felly? Haha . ur new name from me .:D bah , bye ! time tuk saya bersiap2 sebelum g partime nnt . :D

SEKIAN ,
EBBY


Blabla .Yang penting happy! :D





(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

No comments:

COPYRIGHT @ AMOII EBBY2012