#237 Di Setiap lagu ada kenangan .

Hye ! :) Di setiap gambar ada lagu bak kata Yuna. Dengan saya pulak , di setiap lagu ada kenangan .Hehe .Maksudnyaa, macam lagu yang kita lamak kita tak dengar tiba2 lagu itu dipermainkan di radio , ada orang kasi kat facebook , twitter, tagged , formspiring , mayspace ka or mana2 saja lar. Gerenti kita akan ingat kenangan2 tentang lagu yang kita dengar tue . Contohnya lagu itu adalah favourite lagu seseorang yang pernah bagi kita . :( salah satunya ialah jika lagu yang kita dengar itu merupakan lagu yang diminati oleh orang kita sayangi telah pun pergi bersama TUHAN .:"( saya pernah alami keadaan itu . itu berlaku bila ada satu lagu ini pernah dimainkan semasa cousin saya meninggal dua tahun lepas .Jika saya terdengar lagu tue pasti saya akan mengalirkan air mata ini . Bukan cousin saya saja , malah lagu yang pernah dinyanyikan oleh mendiang kakak saya pun saya sangat merindui suara beliau .:( Kini hampir 17 tahun dya tgalkan saya .:( saya rndu sangat2 dengan dya . she is my best friends and my best sister .:( I miss you so much sis.:) smoga hapyy2 disana .xoxo .
Hurmm , memang lagu banyak membabitkan kenangan yang terindah , buruk , dan sebagainya . Dan lagu ini jugak banyak membuat kita gembira , sedih dan marah .:D itu lahh lagu . terpulanglah pada individu jika ingin memilih lagu yang bersesuaian . :D

SEKIAN ,
EBBY .


(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

No comments:

COPYRIGHT @ AMOII EBBY2012