Spend Time With Him A.K.A Monkey!



Hye ! tok lah , My syg . My heart . My love and My everything . :) ehhe .Gelojoh jak bunyi .Haha . soryy guys .:) hurmm . Mekduak owes GADUH2 , marah2 , Crying , Merajok coz small things .:) Haha . cam2 jak nak? But we two still love each other .:) kan syg? EBBY mala jak polah nya sakit hati . and nya tpksa Nahan smua ya , coz he love ebby .:) thanks syg .:) i will not let you go . COZ u are everything to me. eBby suka majok gan nya , grnti nya pujok and kiss pipi ebby .! hehe . love you syg! hehe . And i miss you! thanks sbb mbak ebby pkey moto tek . And beli Kitkat for ebby tek . ehe .Now , utang bie dah settle.hehe .:) no more utang.haha . kn? today i feel happy . coz you spend the time with me .:) Lastly , i will never stop loving you syg .:) kbye.
(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

No comments:

COPYRIGHT @ AMOII EBBY2012