Read . Capture. Memory .


Hello Beautiful people ! I'm back ! Almost a month kan , ebby tak update ini . So , let's start with new 
story lah kan? Bah , Jum sharing the story okayyyyyy ! Nothing much to share actually , but Ebby 
nak share something ini . Bukan apa , boring bah tadi . Dahla perut ini sakit and batuk lagik xD. Get 
well soon , dearself . <3 Tadi ebby stalk blog-blog lama orang . Kot-kot ada benda tak baik kah 
orang tu update dekat blog dia. Luckily , takda bah . Maybe masa tu 
dia still okay kot . Tbh , sedih bah saya baca tadi . Dia tulis story dia dengan ex dia. Saya 
tahu betapa dia struggle dulu dengan ex dia tu . I know she still care about him , but no more feeling2
gitu bah . U know what i means? Disini saja lah kita dapat meluahkan rasa yang
sedih , marah or kecewa . Di blog . Next time , we will come back and read it again .And the 
picture will be memories for us . Maybe it will make you sad or happy . Just see
the picture . Ngam kan dengan tajuk ebby di sana . *ketawa*

Next story ! Almost a year juga sudah ini. August sudah tau . Ebby still sendirian okay . Belum
ready bah mahu bercinta semula and my mental belum ready nak kecewa lagi . Let's love ourself first .
Now ebby concentrate dengan my baby ( TREASURE,IKON, B.I) and also my
fav kdrama . Thanks Baby-baby ebby <3.

A lot things happen in July . Family gathering at my uncle house . Going to swimming pool after 
long time , tak pergi swimming . Celebrate birthday my aunt , and dinner with uncle fam's. 
So, sampai sini saja story ebby kali ini . I will update soon okay ! xoxo 


(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

No comments:

COPYRIGHT @ AMOII EBBY2012