SECRET




you , me , us , we all have our own secrets . Yeaylah , kalau bagitahu bukan secret lah namanya kan?
Okay macam ini , ebby penah share secret dengan someone ini . But the fact is , secret itu bukan yang betul punya pun . I just create a story to make . Masa itu , ebby just nk dia jauhkn diri dari ebby . I try to make him hate me , mad with me . First tu , ktaorg memang gaduh bcs of small things and the secret still dia pegang .i'm so sorry about this AWAK :') Kenapa ebby jauhkn diri dari dia? Bcs that time ebby ade someone and ebby taknk rosakn friendship kitaorg . Even my cousin penah cakap , susah if you jatuh cinta dgn yr own friend . I try to make him hate me but tak berjaya dulu . But now , benda itu akhirnya terjadi lagi . Now we are not longer contact each other . After ebby break with MJ , everything is changed :) Ebby tak contact dia lagi and i saw his twitter last times . And dia dah someone already . Kalau tanya pasal perasaan , ebby sendiri pun keliru . I just miss him and our old times . No one yang kacau me and make me pissed off . lol kan ? Annoying mmg annoying . Baru2 ini , ada lah tersempak him and smile and talked . But awkward doh , sbb tak mcm dlu . Always whatsapp and tweet . And till now , idk why him blocked me at facebook . Seriously , mmg tak tahu and pelik kan
? Maybe dia pun ade secret  ;') HAHAHAHAHAH sokey lah awak . Itu hak awak kan? I hope one day ,ktaorg akan chat or contact again . AND sorry ya awak , secret yang ebby bagitahu itu bukan yang betul pun . Ebby buat itu ,just nak awak jauhkn diri dari ebby . Yalah , masa itu dia tak kisah pun dengan semua itu and tetap nak kawan dengan ebby . Thanks :) Ebby akan doakn kebahagiaan awak yea? God bless you and keep smiling always . Kalau ada Gf itu , jagalah dia dan do trust her . 

okaylah readers . I need to go now  . And i will post new story again . Kbyeeeee x

(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

No comments:

COPYRIGHT @ AMOII EBBY2012