ATTENTION .READ THIS .


Hello peeps !  kadang2 cinta ini membuat kita tak tentu arah? betul x? Bak kata orang Tua dulu-dulu . Cinta itu Buta. Ya ker? siapa yang pernah mengalami tu mesti pernah merasa seperti itu jugak kan? Kepada yang telah temu cinta sejati tu , tahniah Korang .sentiasa bahagia bersama pasangan anda .

Tentang cinta ebby? sekarang ebby pun telah couple with one guy .  Sapa? lol , kan sudah tahu dari tu . hehe . bahagia? YESS , ebby heppy dengan dya . Ebby dah kenal dya 5 bulan jak . Now , we are couple . Sometimes cinta perlu pengorbanan kan? Time dyer keja , ebby just online and online . And i miss him so much ! :( Takpa ,as long he love me . 
And i would hate my ex boyfiee . ;) I hope we can still be friend. 

Cinta iaitu satu perasaan antara dua insan .Cinta itu boleh membuat kita cemburu , marah dan rindu . Betul tak? Cemburu ? sebab kita melihat pasangan kita dengan orang lain . Tapi itu tak bermakna kita perlu cemburu tanpa menanyakan hal yang sebenar kepada pasangan anda . :D Ada pulak yang marah dengan pasangannya. Marah ? sebab apa ? Jangan marah tanpa berfikir mana satu yang betul atau salah . Seharusnya kita perlu lebih mengenal pasangan kita terlebih dahulu . Kepercayaan jugak penting dalam perhubungan antara pasangan yang bercinta . Jika kepercayaan takda , maka hubungan tersebut kemungkinan tidak akan menjadi dan tidak bahagia. Oleh itu , kita perlulah mengenal pasangan kita dan cintailah mereka yang mencintai kita .

sekian ,
Ebby .:D



(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

No comments:

COPYRIGHT @ AMOII EBBY2012