Nothing to say .


Hye . (: saya rindu kakak saya .:( tak lamak lagik anniversary dia passaway .Really miss her so much . i need you  . Bila saya gaduh dengan mamy dulu , kakak saya laa tempat saya bermanja . Sekarang dia telah tinggalkan saya . takda orang jaga saya macam dulu lagik . Dia meninggal sebab gara2 saya jugak dulu . Saya serba salah bila memikirkan hal tue . Tapi itu nungkin kehendak TUHAN . Kita sebagai manusia harus menerima takdir , Betul tak? Masa tue saya hanyalah 5 or 4 taon . Hingga sekarang saya masih ingat buku ceta yang dia bagi saya .Bila saya gaduh gan boyfiee , gerenti saya cari dia . Saya mahu dya taok saya sedeh dan memerlukan orang yang memujuk saya seperti dulu .  Knpa salah saya  sebabkan kematian dya? Sebab gara2 ingin mengambil keropok di sungai yang terjatuh dari perahu yang dinaiknya .Dia terjatuh dan lemas . Ohmgg!! saya tak snngup mok truskan ceta ini . Minggu depan ulang tahun dya meninggal . Sudah lebih 15 taon dya tinggalkan saya dan family . Saya rindu sangat2 dengan dia . Dan saya harap dapat jumpa dia suata hari nanti . Dia lah yang terbaik dalam hidup saya . Dialah superhero saya . Mungkin masa saya sdeh , msti dya jugak sedeh kan?:( saya harap dapat putar balik masa2 yang telah terjadi . Dia takkan biarkan saya sdeh or kena marah mamy . Kalaulah sekarang saya dapat peluk dia . :"( miss you so much . Tuhan lebih sayangkan kamu sis .:( God bless your soul . And i will owes pray for you . Harap2 dapat g Marudi bulan depan . Soul day . Mok pegi kubur kakak saya kat sana . :") Mesti dia gembira dan bahagia di atas sana sekarang.:')

(06/05/1982-23/10/1995)









(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

No comments:

COPYRIGHT @ AMOII EBBY2012