11 december .

( Ame pade wit the new shirt.. ( cntek x ) hehe
( carolling xmas song )

Go dinner wit family. Dinner sempena pra xmas actually.. hehe . then I sam my darling there . opps .

Hehe . he jeling2 8 me .. x lary dya punya mata looking at me .. (nya pdh cmya la .. ) .. I miss you ba . after the kiz u give . hehe .. (oppss) .. shuiittss.. dh la tyme dinner panas .. peluh aku eh . my boy said . * hny peluh la . *hehehehe. He saw me … hahhaa .. malu eh .. = -= ehhe . n then mkn2 oready . aduh perut x lapa . coz nervours kali . hehee. After eat . nynyi xmas caroling with fmily . nerd n wan playing guitar. .. n then we smbung mam again.. hehe.. lma punya lma . tgu mok ngajat. Uding mcm dh xmk ngajt coz lm menunggu also the other. Hehee.( broken English .) hahaa… sott2.. hehee….. n then 11. We go back ,. B4 go back we take a pix . hhe btw. we got the hamper .. hehe . saguhati.. hehe... haha . bye blogger.


(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

No comments:

COPYRIGHT @ AMOII EBBY2012