New year 2012

Hye readers. im back again. HAHA. okeyy . kan xlamak lagik mao taon 2012. apa azam korang? hehe , masing2 da azam dya sendiri kan? hehe . semoga apa yang anda mintak jadi kenyataan yaa. hehe. kalo saia , azam saia byk stg2 . tapi yang penting da dua jak azam yang perlu saia lakukan . 1,saia mao cpt2 graduate. hehe .*dapat diploma* tue tuk taon depan. hehe . dan yang kedua tue , saia mao jadi galfiee yang baik tuk boyfiee saia. saia arap saia tak byk menyusahkan dya next year and saia mao dya owes heppy. kn syg? soryy , for all my fault. k? will do the best for you baby. ;D.

HURMM, kalo saia da berbuat slh gan org2 yang sayang sama saia . im soryy k?
for my family, im soryy mam/dad/nerd/yem/and my lil sis vanesaa. kaw la yang byk gduh sama saia dlm family nie. hehe . still ingat bila saia gduh gan abang saia nerd dlu. weyhh . 1 week saia gduh gan dya. hehe . hehe .#sejarahh.# sorryy atas apa yang saia telah lakukan.

for my boyfiee.
soryy syg, kalo hny buat slah gan bie . honey marah2 ,majok2. soryy k? thanks coz choose me. and care bout me baby. iloveyousomuch.

for my frens.
soryy korang , kalo saia da buat slh k? hope we can b frens 4 ever. haha.

k, saia taok korang lelah baca blog saia . hehe. soryy. saia tulis smpai cnie jak la k? k.. tunggu jak next post saia . kbye. happy new year 2011.


(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

Mahu jadi apa bila dewasa nanti?

hye readers .Hari nie ebby mao ceta2 biasa jak . kenapa? sbb ebby xda ceta mao share. hehe . k, cam yang ebby post kt title tue. mahu jadi apa bila dewasa nant? hehe.
masa sekolah rendah dulu, mesti guru2 akan tnya murid2 nya. nanti dewasa mao jadi apa or cita2 bila dah dewasa. ada yang jawab mao jadi guru, jururawat, doktor, bomba dan sebagainya. tapi bila umor meningkat remaja , cita2 yang diinginkan semasa sekolah rendah berubah. kerana masa akan berubah . murid2 mula berlumba untuk mendapat markah yang bagus. sapa yang pat markah yang bagus, masa depannya akan terjamin. oleh itu, guru2 dan ibubapa berusaha tuk pelajar itu berjaya. menghantar meka pegi tuisyen. awal2 pagi bangun awal tuk blejar bla ujian tiba. ibubapa harus lah memberi semangat kepada anak2 mereka. manakala para guru perlulah memberi motivasi kepada peljar dan membimbing mereka di sekolah . bantulah mereka yang lemah agar meka pat buat yang lebih baik semasa ujian lak.

ibubapa tidak boleh memaksa anak2 meka belajar . perlu ada rehat tuk meka. para guru jugak perlu berbuat begitu. kerana jika mereka tidak da rehat. peljar2 tersebut akn mengalami tekanan dan boleh menyebabkan jatuh sakit jugak .pernah dengar pasal para pelajar di jepun banyak yang bunuh diri disebabkan markah ujian tidak berapa bgus. sebagai ibubapa, haruslah memantau anak2 meka. bimbinglah anak2 agar tidak melakukan benda yang x sepatutnya. perlu beri semangat jika anak2 gagal dalam ujian. jgn memaki atau marah meka gan perkataan kasar. ibubapa perlulah bantu anak2 meka dengan memberi semangat. guru jugak perlulah bantu anak2 sperti .

semua kita pernah bercita2 tuk menjadi seorang yang berjaya . kita mao membuat kedua ibubapa kita bangga dengan pencapaian kita.janganlah berputus asa bila anak2 dlm kegagalan . bantulah meka dan beri meka semangat.

sekian.order: 0 !impor
(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

i dont want lose you.



(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

NOTHING

Hye readers, kita kembali lagik . hehe . arinie ebby update pkai lappy adik ebby. hehe . k? susah pkai lappy nie. x sama gan lappy ebby salu pkai tue. hehe . hurmm, arnie xda g mana2. just stay kt umah and g klinik jap tadi. dady ebby sakit . bukan sakit trok la, sakit2 mcm tue saja. hehe. ebby sempat gik sakit perut td. 3 kali g toilet. wahh! haha. tp dh ok la skrg, sbb dh mam ubat td. hehe .

ebby majok gan boyfiee td. sbb ? da laa. hehe . tp dya jnji ckp mao bg dua prsent tuk ebby. hehe . thanks syg. next week bdayy dyaa.. try kumpul duit tuk beli present tuk dya. wait k syg? hehee.. arnie ujann jakk.

kla, ebby mao texting c boyfiee.
kbye


(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

You changed my life.



Dear: Boyfiee, you change my life . :D you always try to make me happy , you would not make me sad . you try you best , to make sure i wouldn't crying .Always with me when i need you . You never say no when i asking something from you . i think i'm lucky person to have you .I still remember our first date, and i still remember when you purpose me to be your galfiee.I feel s happy that time . i know we are cousin , but i still want you be mine . fullstop ! You always say:" someone day, we were married Honey". i hope the dream were come true. i pray to god, i hope our relationship will always 'okeeyy' and we two always heppy . k? hehe . *soryy if my english not every good. i try ,k? hope enjoyy !

kbyee.

(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

Happy engagement



Hye readers . Nie cousin Ebby . Corrine and pasanganya Bong.<3 baru tunang arinie . Semoga Bahagia selalu. :D Meka berkenalan pun dari Facebook . hehe . kuat jugak cinta fb tue kn? hehe . smpai c bong bawa cousin ebby tunang . tahniahh ! :D cpt2 la kwen . xsbr da anak buah baru gk nie . hehehe .:D

P/S: Bong, take care my cousin k?:D

KBye.
(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

christmas is coming soon . Left 3 days .



Christmas is coming soon . :D xsbr2.. and c boyfiee promise mao bagi present . tengs syg . ehhe. kbye . tue jak la.
(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

COPYRIGHT @ AMOII EBBY2012