Hello MARCH SAY GOODBYE TO FEBRUARY

( Post kawan ebby kt FB)



hey readers .:) Kan xlamak gik mahu msok bulan march . cepatnya masa berlalu kn? byk yang ebby tempuhi dalam bulan february nie. mcm2. tp smua tue ebby anggap ujian bagi hidup ebby. apa yang ebby harus buat ialah haruslah sentiasa tabah dan kuat tuk hadapi smua dugaan .:) so , ebby harap bulan march ialah bulan yang baek gan ebby. be nice to me k? hehe. kla. kbye. laen kali update gik.muah! haha

(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

Hye ! how are you?


Hye readers . FUHHHH!berdebu jak blog nie tuk beberapa hari .:) thanks tuk sapa yang stil mao follow ebby and thanks ebb da yang chat2 kat cbox ebby tue.:) thanks atas respon anda.:) ebby bukanya busy apa pun smpai xda masa mao update blog nie . ebby cuma xda idea mao update. so , tuk arnie. ebby update sbb ebby rndu gan blog ini .:) hehe . Minggu lepas rabu ialah Hari Abu tuk Org kristian .So , start Friday nie ebby tpksa la berpuasa tuk x mam DAGING. haha . Bulan ini , bulan BERPUASA tuk Kristian (ROMAN KATOLIK) ktaorang just berpuasa tuk sebulan jak . pastu GOOD FRIDAY! Good Friday ialah Kebangkitan YESUS.:) kalo x slh la. :) hehe . Tapi bagi ebby tue la perayaan yang best bagi ebby. christmas pun ok gak , tapi good friday ialah yang terbaek. Dahla sembayang 3 hari berturut2.:) best taw. hehe .:) hurmmm , tue la ebby mao share sket. jangan marah yerr.:) hurmm , next story . ebby salu jak gduh gan boyfiee.:( tapi pas gduh mmg dh okeyy . dh lumrah bercinta katakan.hahah.okeyy . tue jak entry ebby tuk kali nie.kbye

(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

I STILL HATE YOU MISS A.


(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

I HATE MY SELF .:(



Hye readers . Mesti korang hairan kenapa ebby ckp mcm tue. :( ihate my self . k? ebby wat slh gan boyfiee. :( and then ebby dah pun ckp soryy . tp dya stil xnak maafkn ebby. so ebby benci gan diri sdri. sbb ebby xpat pulihkan keadan nie .:( ebby rasa stg rasa bsalah and sedeh nie . skrg dya mseh marah ebby kot .xpalah syg . ebby xslhkn dya . ;( ebby yg slh kot . ebby berdoa smoga nie pat Berjalan gan baek .Tuhan , tolong lah ebby yaa.:( ebby xpat tdo awl smlm , ebby trus menangis . Skrg ebby tulis entry nie pun ebby nangis . Ohh myyy~ ebby kuatkn semangat ! ebby berharap la yang dya pat maafkn ebby .:( kalo ebby wat slh .~ tolong maafkn ebby .i really love u , wlaupn dya salu Ckp BREAK! tp ebby taok dya xda niat pun ckp cmtu .yang paling ebby sdeh bila dya ckp ebby xpaham dya~! ~ what should i do?? :( NTHlaa, malas ebby mao ceta lebih panjang gik~ biar Tuhan yang atorkn smua tue . Ebby hnya pat bsrb jak la. :(kbye !
(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

NEVER KNOW THIS IS WILL BE OKEY .




(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

Happyy Valentine.




Hello readers ! Happy valentine dayy . Tahun nie ebby lambat sambut VALENTINE . Why? sbb sidai keja :( and ebby pun xpat kuar .sbb ekot mamy g bli barang tadi . xpala. yang penting Sidia tetap sayang sma saia .hehe ;) I REMEMBER MY FRENS AT FB SAY " DUN NEED CELEBRATE ON 14 FEB , COZ EVERYDAY IS OUR VALENTINE DAYY .~ i like this word .hehe.:) btw , happy valentine again . And i love you DOMINIC JOHN ! :) kbye!
(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

Happy bdayyy To ROSITA .



GOD BLESS YOU ! :)
(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

COPYRIGHT @ AMOII EBBY2012