KAKI ADD.




TEKAN IMAGE KALAU MAHU LIHAT DENGAN LEBIH JELES.;D

Hye readers! ebby pat byk kawan baru ckat group nie . Bukan kawan jer , tp adik angkat pun da. hehe .:) syg korang semua.kbye ! laen kali upadate gik ! :)
(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

EXAM ECONOMY !


( EXAM ECONOMY. Lets draw the graph )

HELLO READER! im back ! haha . okeyy . semalam ada exam ECONOMY AND MASAK! haha . you wan know something? i failed in my exam . :( very2 sad lol .im failed in my preparation food . :( why? coz i hate cooking . noo laa, i like cooking . but just for want i want eat . not for what i hate to eat .soo , the chef say to me .# wenny , tryy to be good next time .:) okeyy chef . but in my heart , i very2 disapponted .yesterday we cook sup .mix vege and corn sup ! i failed my corn sup .~ goshh ! i dun like the sup .:(okeyy ! get it? next week still exam for this subject.#cooking! wish me good luck ! :( Morning class is economy . i things myb i pass . why? coz its open test book . haha .:) MR.M is the best lol~ he help us in account . i get B Minus for acc for last sem . thanks! hehe . I hope i can get good grade for this sem .:) This sem , i would not meet SPONGEBOB! Haha .:) this sem, my class is MONDAY/WEDNESDAY/And friday only. I can meet my friends too .:) hehe .all the classes i attend, i will meet VIA/PAT/ROS/And Zahrol . :) The best class is MR.M Class. Why? hehe. coz he owes like to play game at his lappy and he will teach us when he finish with his stupid game ! haha . :) as a student at his class. we just do what we want to do .:) But in his class, we would not have a assignment. why? i duno ! maybe LAZY! haha !.haha.

soryy , if i use BROKEN ENGLISH ! I TRY MY BEST .~ :)
(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

PENGURAS /SPAMMING MY FACEBOOK . PART TWO




Sila tekan image , kalau mahu lihat dengan jeles k?

Nie yang like2 sampai penuh notifactions saia .Haha.#thanks darl .;) KBYE.
(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

PENGURAS /SPAMMING MY FACEBOOK .










Heyy ! Sebelum tue . ebby ingin mintak maaf sbb curi gambar korang nie .;D soryyy guyss! hehe.jgan marah k? Thanks sbb rajin Ngurass or spamming facebook ebby .! tengss guyss.:) mahu taok sapa yang empunya gambar diatas? lets me introduce.

1/ Gee .
2/Faizah
3/Nick
4/emmery
5/dieyah
6/mclister
7/Sabrina.

EBBY malas mahu carik gik . sbb byk gik yang suka ngurass facebook nie . laen kali la ebby post gik pasal nie k? sampai cnie jak la. laen kali update gik. sayang korang yang care ttg ebby kat facebook nie .HAHA.~ kbye !
(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

I LOVE PLAYING GUITAR. SINCE WHEN?



- Gambar hiasan sahaja-


Hey readers semua. hehe . Tajok kat atas speaking , sekali masok entry . alamak Bahasa la pulak . hehe . soryy guyss. saia saja2 jer tue. bia gempak sket y 1. k , sperti yang tertera kat tajok atas tue. ebby mao share tentang bila ebby pandai main guitar nie . hehe. k? ebby start pndai main guitar bila umor ebby 14 tahun . ebby mula suka pegang guitar nie bila umor ebby 4 or 5 tahun. hehe . Cayak x? kat umah ebby banyak guitar .hehe . tp ebby just minat 1 jak .iaitu guitar akustik yang dibeli kat paxsen . hehe . i like the guitar so much .hehe . first lagu yg ebby pandai main dlu ialah PERFECT BY SIMPLE PLAN . haha . minat giler kat simple plan time tue. hehe .Mungkin nie bakat dari Bapak ebby . Tapi abg ebby lah yang ajar ebby dlu . sebab tue ebby pandai main guitar. ebby xlah terrer gilak main guitar tue. tapi boleh la sket2. hehe . ;D btw, i love NAJWA LATIF. ~ EHEH . chewaahhh . ;D love the song lol . ~ and love play her song . hehe . #CartaHati.<3 . hehe. bah , tue jak la.. lain kali update gik. kbye . nite.
(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

disappointed



Hye readers . Today is friday morning. 3am . WAHH! why am I not sleeping yet?? this because , someone make me sad . i feel difficult to sleep . why?? because i thinking bout him now . :( ireallymisshim .i hope u will read this and you will know how i feel now dear. Huhu. better go sleep now, coz 2morow got classes. kbye and Morning readers.
(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

Birthday Party . Hello 21 .



Hye readers .! lamak dah x update. soryyy . imiss your all and i miss my blog too. ehhe . line x brapa bgus . sbb tue ebby lamak xupdate nie .k? hehe . hurmm , 29JANUARY is my bdayy . Tenkiu kepada yang wish kt Facebook/ twitter and yang msg2 haritu . love you all. hehe . Hadiah? da la.. dapat dari Abg kesayangan . chewahhh . i got the Handphone .Just simple handphone . Nokia E71 . okk la tue. yang penting bagus . bukan touch skrin , p berbaloi la. hehe . yang penting msti da WIFI .haha . ;p hurmm , pa gikk ou? minggu nie okey2 jakk . minggu lepas cuti CHINESE NEW YEAR . Ebby pat angpaw dari uncle ebby. hehe . xlah by sgt. yang penting da . hurm , tu jakk la.. laen kali update gik . kbye.!
(。◕‿◕。) Enjoy read my blog.Follow me k?(。◕‿◕。)

COPYRIGHT @ AMOII EBBY2012